dinsdag 13 november 2012

MMMM

Bij een nieuwe hobby horen nieuwe dingen.....

*Olietjes/kruiden/sausjes/marinades ja er gaat een smaak belevingswereld open hoor hier.
*Potten/pannen/schalen/bestek/messen/keukenmachine/blender....
het hoort er allemaal bij.
*Hulp van Jamie O/Rudolph/Nigella/ Appie/mijn FB kook vriendinnen.

Dus wat zullen we vandaag eens op tafel zetten???
Van de week komt zo wie zo het winnende menu van de blog ook op tafel,mmmmmm.



Maar ook mijn andere hobby komt weer aan de beurt,de horloge's liggen klaar om gemaakt te worden.
Weer heerlijke kralen post ontvangen( tsja duh heb het zelf besteld...) dus ik kan weer los!!
De PIF's liggen klaar dus ook spannend zullen ze het leuk vinden....

Tevens voor de helft bij gelezen op jullie blogjes,tjee dan mis je wel wat hoor.....
En nieuwe volgers WELKOM.

Dus nu maar los  zou ik zeggen!!!
Doeiiiii.

Fijne week!!!

X




6 opmerkingen:

  1. leuk hoor die nieuwe hobby,s van je,succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey keukenprinses, je gaat weer lekker zo te lezen! Leuk! Komen er nog foto's van de horloges? Hope so!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm lekker! Misschien dat je op mijn blog ook nog wat inspiratie op kunt doen? http://tantejannie.blogspot.nl/p/tante-jannie-kookt.html Op die pagina heb ik al mijn recepten (tot nu toe dan haha) verzameld en mocht je er gaan kijken dan kan ik het recept met de naam 'Lekker Chickie' zeker wel aanraden. (tenzij je vegetarisch bent of uit principe geen kip eet... dan is dit recept zeer ongepast...) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt de smaak te pakken!
    Nieuwe ditjes en datjes ...
    wat zal het straks heerlijk ruiken in je keuken.
    Misschien meedoen aan een kook wedstrijd
    en je ben helemaal gelanceerd!!!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ha ha ha ha....loop je naar de brievenbus als iedereen thuis is, dan pak je de post......loopt gillend de kamer binnen: ER IS EEN PAKKETJE VOOR MIJ GEKOMEN..........owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ik heb kralen GEKREGEN ( van de bank)......geniet ervan meis.....we willen graag weer een keer stemmen ( kuch) voor een receptje hihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X