woensdag 26 september 2012

Kadooootjes maken

Wat is dat leuk om te doen!!!
Ik had al het een en ander gemaakt maar voordat ik het hier kon laten zien moest het natuurlijk wel bij de kadoooo-krijger zijn :D

Ik had nog wat atlas pagina's over en heb er een kaart en rolletjes van gemaakt.
In die rolletjes zitten vvv-bonnen.
Heb er ook envelopjes van gemaakt,alleen die heeft zoonlief al ingepikt....
Had de pagina's ook wel weer kunnen gebruiken voor atlas wand deel 2,jongste zijn kamer,hahaha.

Voor mijn lieve buuf,een echte  purple fan,een' in de kleur ' vogelhuisje!!
Nee de bolchrysant zat er niet bij,dat is mijn eigen verjaars kadoooo,
maar levert wel een mooi kiekje op!

En voor Tante T een nieuwe tashanger,een kaart een een button.
Je raad vast wel waarom,hahahaha!

Ehh deze moet nog naar de krijger....weet ze het nu alvast...
Is een 'herstel'sleutelhanger dus Mevr.de Krijger er no sunig op wese he ;D!!

Ooo deze dan,is geen kadooo maar een opdracht.
Kon 'm met moeite wegdoen,maar hij bungelt al heeeel mooi aan de sleutelhanger van de nieuwe fiets van een heeeel blij famke!
En ja het is mijn naam ook niet he....

Wat ik al zei het is zooooo leuk om te doen,net als de PIF's.
Ook al leuke dingetjes voor gemaakt....
En strakjes de give away,ook al zo'n leuk kadooo om te maken.
Je kunt nog steeds meedoen he!!
En jeee al bijna 90 volgers,leuk,leuk,leuk!!
Welkom nieuwelingen bij deze maffe blogster......

En nu heb ik ook nog een nieuwe hobby erbij....FOOD.
Lekkere maar wel (bijna altijd) verantwoorde maaltijden maken.
Heb al veel vraag van wanneer men mag komen eten.....ehhhh......

Nou tot zover de huishoudelijke mededelingen,hahaha.
Ga strakjes lekker ZUMBA-en,al dat FOOD er weer af zweten....

Fijne week.
X





(En stemmen tot 14 okt mag ook nog,kan jammer genoeg niet zien hoe ik er voor sta...)











8 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo lekker bent bezig geweest!
    Ik ben zeker dat de krijgsters er heel blij zullen
    mee zijn!
    Nog een sportieve avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt. En wat een hoop blije mensen zullen er in jouw omgeving zijn.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee wat een creatieve kadootjes, errug leuk hoor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. én je hebt zelf ook wat gewonnen vandaag... hint hint!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kadootjes allemaal, die in het atlaspapier vind ik echt goed gevonden. Veel Zumbaplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw jij bent echt super creatief bezig geweest! Wat een mooie en inspirerende spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke spulletjes heb je gemaakt! Heerlijk om te doen en te geven:-D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X