dinsdag 4 september 2012

HOME SWEET HOME*30

De vakantie is weer voorbij,het vloog voorbij dit jaar.
Weer back to reality....tja ehh ook nieuw voor mij want ben nu een stay @ home mom.
Allen onze draai even hervinden.

James naar het voortgezet onderwijs (stukje los laten,niet meer alles weten wat ie uitvreet....;)).
Jojo naar groep 6 een nieuwe juf en zijn hele klas weer bij elkaar,fijn.
Manlief is allang weer aan het werk maar nu weer op de gewone tijden want dat andere was ook niks....
De voetbal trainingen zijn ook weer gestart(al 2 weken) van maandag t/m donderdag rond etens tijd,pfff fijn...vergt wat organisatie,haha.

Dus het is fijn dat ik thuis ben om een en ander in goede banen te leiden..heb het druk zat......ik doe een poging hahaha.

Deze week rommelen we lekker nog wat aan en vieren we ook gewoon nog even 3 feestjes!!!
Want ik ben morgen jarig (en mijn schoonzus ook) en Jojo is donderdag jarig (en mijn schoonmoeder/beppe ook)dus een en al feest en ach het kinderfeestje zaterdag er nog maar ff achteraan :P.

Dus nu snel aan de slag.Taarten maken enzo....


We hebben er zin in!!

Nieuwe volgers WELKOM,doen jullie al mee aan de give away????

Fijne week allemaal.

X


Meer HSH-ers,kijk bij barbara.



7 opmerkingen:

  1. lekker druk dus deze week,leuk al die verjaardagen,succes met de voorbereidingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkige Verjaarjag Marielle, het is pas morgen, maar je kan er nu al
    van genieten tijdens het maken van de lekkere taarten!!
    Soms zit ik ook te denken was ik maar een mama die thuis was, want het
    is soms behoorlijk druk om alles te regelen en dan zou ik meer tijd
    hebben om me toe te leggen op mijn hobby.
    Ik wens je morgen een fijne dag toe,
    lieve groeten, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een drukte gelijk weer hè als school en clubs weer beginnen. Ik was gisteren zo druk met boeken kaften voor de oudste dat ik de voetbaltraining van de jongste vergat. Die maandag zit nog niet in m'n systeem. Puf puf valt niet mee. Ik ben nu ook een thuisblijfmoeder, helaas niet geheel vrijwillig, ik zoek me rot maar valt niet mee.
    Ik wil je alvast een fijne verjaardag wensen morgen (voordag ik het vergeet hè).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeempie wat een feestjes allemaal! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha! Bij jullie ook al zo'n feest! Tsja, drokte genôch! Maar wel leuke drukte, toch? Alvast hertelik lokwinske! Groetsjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met voorbereiding op je feest morgen..een hele fijne dag toegewenst en ik hoop dat je flink verwend wordt! Idd wel veel verjaardagen tegelijk! Geniet er maar van..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het leven van alledag is weer begonnen!!
    Enne alvast een fijne verjaardag gewenst en succes met de taart! Welke ga je maken?
    Noflike jÛn!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X