donderdag 30 augustus 2012

GIVE AWAY TIME!!!!!

Ach wat ik....ik knal 'm er in, ik ben er uit!!!

KOMT IE.......




Beantwoord de volgende vragen:

1. Wat is je favo kleur?
2. Naam?


Verdere vereisten (tsss... ahum...)

1. Volger zijn of anders worden.
2. Linkje op eigen blog wordt gewaardeerd en geef het door.
3. Geef je keuze en antwoorden door onder deze blog.

De give away loopt  t/m 30 september 2012.
(Zo hebben de vakantie gangers onder ons ook de tijd om mee te doen)

Nou ik heb er zin in!
En jullie?

X







26 opmerkingen:

  1. Hoi Marielle, ik ga de spits afbijten.
    1. A
    2. B
    3. Valerie

    Een volger ben ik en het linkje daar maak
    ik sebiet werk van.

    Nog een prettige dag,byyyyeeeeee
    lieve groeten Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij weet het wel spannend te maken zeg :), leuk!
    Ik kies voor A en mijn favoriete kleur / bloem is de witte.
    En nu ga ik een linkje op mijn blog plaatsen.

    Groetjes, Janina (en ja, dat is mijn naam, om je andere vraag te beantwoorden). Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haaiiiii...ik kies:
    Jeans: A
    Kleur:aqua blauw
    Naam:agneeth
    Bloem:de witte
    Klopt het zo een beetje!!??. xx
    spannend :)....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Foto 1: A
    Favoriete kleur: Aquamarijn of Turquoise (maar eigenlijk alles zolang het maar fleurig is)
    Naam: Femke (want zo heet Tante Jannie in het echt)
    Foto 2: A

    Volgster ben ik al van je :) en het linkje staat met een minuutje of 2 op mijn blog bij 'Andere toffe Give Aways'.

    En ik heb er zeker zin in! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah leuke give away zeg!
    Foto 1: B
    Foto 2: A
    1. Favo kleur: Rood en caribisch blauw (haha die naam heb ik van de Gamma reclame ;)
    2. Naam: Flo
    Volger ben ik al, en ik zal een linkje plaatsen op mijn blog!
    En nu maar duimen dat ik win hè?!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. daar ben ik ! Haha..ik doe ook graag mee natuurlijk. :-)

    stofje A , bloempje B en naam Anuschka.

    liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk leuk!. Ik doe graag mee.Volger ben ik al en een linkje staat op mijn blog.

    Ik kies 2x A en naam is Kirsten.

    Groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zo'n Give Away
    Mijn antwoorden
    1. A.
    2. B
    Mijn naam is Talitha.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha ha wat leuk ikke doe mee en plaats je link op mijn site!! ik ben je nieuwe volger via valerie
    kleur B
    kleur C
    jenneke

    heb je zin een een give away van mij kijk hier
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk :)

    Foto 1 : A
    Foto 2 : C

    Mijn favo-kleur, haha, die heb ik niet echt, hangt af van wat het is en in welke bui ik ben, ik hou van verschillende kleuren en eigenlijk van de meeste kleuren.

    Naam : Tania

    Ik ben nieuwe volger en plaats zometeen ook nog een linkje op m'n blog.

    Groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O ik val met mijn neus in de boter hier! Wat een leuke en verrassende Give Away doe je. Uiteraard ben ik graag van de partij om mee te dingen!
    stof A,
    1.favo kleur is maar net hoe mijn pet staat..vandaag kies ik paars.. daar vind ik je witte-creme bloemetje(C) dan wel weer mooi bij.. naam Hanneke

    een trouwe volger ben ik al,én ik ga zeker reclame voor je maken met een linkje op mijn blog.
    Ik ben benieuwd naar je resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn favoriete kleur staat er niet bij (=geel) maar nr. A vind ik ook erg mooi.
    Mijn naam is Cilia (genoemd naar de heilige St. Caecilia, van de muziek/koren).
    gr. Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga voor foto A, mijn favo kleur is rood, de witte bloem vind ik het mooist, en mijn naam is Anja.

    Het linkje is inmiddels geplaatst.

    Ik ben heel benieuwd.

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Huh? Je maakt het lekker ingewikkeld :-)
    Hou wel van wat complexiteit op z'n tijd...
    Ik ga voor:
    B
    C
    blauw / groen (maar vind alles wel mooi)
    Snijboon (m'n favo bijnaam; heb er legio gekregen van m'n omgeving, wat weleens zorgt voor identiteitscrisis)
    En doe je een kansje terug op mijn blog - september give away? Succes!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goh de donkere jeans vind ik altijd mooier dan de lichtr. Een witte bloem mag ook altijd. Mijn naam is dus charlotte en ik doe graag mee !

    Groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeans A
    Kleur aquablauw of paars
    Witte bloem
    Naam: alieke

    Ik doe graag mee, spannend hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ga voor B en voor A. Mijn lievelingskleur is Electric blue . en ik heet Lise . Een linkje op mijn blog volgt nog en ik ben net ook volger geworden. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke give away!! Ook een erg leuke blog heb je!!

    Ik zou graag mee willen doen:
    Foto 1: A
    Foto 2: C witte bloem
    1. Favo kleur: Rood
    2. Naam: Annemiek

    Ik geef ook iets weg, misschien ook iets voor jou?
    Vroelijke Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi wat een leuke give-away zeg!
    Van de spijkerstofjes vind ik A het mooist!
    Mijn lievelings kleur is tatatata "PAARS" zo zo mooi!
    Dan is het volgende antwoord wel voor de hand liggend he van de bloempjes vind ik B mooi.
    Ik ben nu een volger van je superleuke blog
    Succes met Creadoe!
    Groetjes Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hei,
    Spannende give-away heb je!!
    Mijn keuzes:
    Spijkerstof A
    Lievelingskleur rood of groen, maar eigenlijk bijna alle kleuren maar roze niet!
    Naam Maren
    Bloemmetje C

    Groetjes
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe heel graag mee, was al volger en plaats zeker een link!!! Favokleur: C en naam?! de mijne is Dina maar mij dochter heet Clarice ;-))) OOk welkom bij mij als je graag een stofje wint of swapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Duidelijk 2x A en mijn naam, Brenda. Ik ga je actie op mijn blog zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik doe mee !
    favokleur : Turqouise
    naam : Snoepie ! :P
    keuzes : A & B
    Jaja ! leukk
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heuh?!?!? Ben ik jouw give away helemaal misgelopen de afgelopen tijd? Hoe kan dat nou??? Ik wil graag, op de valreep, nog meedoen want ik ben heel benieuwd wat hier uit gaat komen; A Nicole C.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Spannend!
    Ik doe graag mee! Hier komtie;-)
    - B
    - Knalroze
    - Caren
    - A
    En nu maar afwachten!:)
    Groetjes, Caren

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X