dinsdag 22 mei 2012

Metamorfose

Omdat het een geliefd lig plaatsje is van de buurt katten (lees stinken en kattenharen) heeft manlief het binnen no time uit elkaar en weer in elkaar.
Kijk maar eens...



Maar nu een probleem....wat moet er nu op mijn veranda staan??????
Het retro stoeltje is maar zo alleen, de tuinstoelen tsja das gewoon niet leuk...
Iemand tips/foto's en iets dat manlief zelf kan maken met sloop hout???

Maar het begin is er en we kunnen lekker buiten eten!!
En dat gaan we strakjes ook doen want we gaan weer 10 km lopen!!
Ooo wat een stijve heupen heb ik,hahaha.
Maar we maken het af hoor mem,zegt de jongste......
ja hoor tuurlijk.....zucht....

Fijne dag/avond is heerlijk genieten zo dit weertje!!

X

5 opmerkingen:

  1. Succes met lopen! Wat is je man handig met sloophout!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net je blog ontdekt, wat ziet jouw 'buiten' er prachtig uit,helemaal mijn smaak! Ik ga je volgen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, dat sjocht er echt leuk uut!
    Handig hee, san man die ''alles'' kin :). -xx-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Arielle,
    Ik weet nu ook niet direct een ideetje,
    maar er zal je plots wel iets te binnen schieten.
    Bij mij is dit ook zo.
    De buitentafel ziet er best wel gezellig uit en
    met het komende goede weer, wordt dit zeker en vast
    genieten aan de buitentafel met een hapje en drankje!

    Lieve groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jeetje! Ik had liever de bank gehouden, ik zou zeggen, neem een hond :P!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X