woensdag 25 april 2012

SWAPPEN en een sneak peek!

Ik heb dit al een tijdje in huis,maar ik weet dat ik het niet ga gebruiken want ik kan dat gewoon niet.

Wat ik bedoel......

Knipjes om een portemonnee te maken of een klein tasje.
Ze zijn zilverkleurig.

Dus wie wil er met mij swappen,per 2 of los mag ook.
Wat voor leuks heb jij voor mij??


En hier een sneak peek voor memmedei.
Ssst niet verder vertellen......hihihi.


Zo ga nu aan de macaronischotel en dan verder met mijn ren en vliegdag.
Fijne dag/week en tot snel.
X


7 opmerkingen:

  1. ik kan het ook niet,succes met je ren en vlieg dag.
    mm heerlijk macaronischotel,heb je een recept voor mij??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil wel met je swappen, heb je een idee wat je wil? Iets gehaakt of wil je kralen of...of...vul maar in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ik leuk vindt.....kraaltjes,lintjes,tape,leuk gehaakt iets,plaatjes(poesie),knoopjes,heel veel dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En heeft die buuf toevallig ook een pruimpaarse muur in de woonkamer??????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En je woont toch toevallig niet in B....berg.. hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hahaha dat zou te toevallig zijn hoor!
    Nou gelukkig maar. Enige privacy is wel op zijn plaat hahahahaha!
    Een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee, zo'n swappie...!
    Leuk dat je volger bent geworden (welkom!) en leuk dat je meedoet aan m'n give-aways.
    Jij hebt er ook een volger bij, gezellig blog (i love home-sweet-home) en je maakt zulke leuke vrolijke dingen!!
    Lieve groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X