maandag 23 april 2012

HOME SWEET HOME(15)

Home Sweet Work....

Ach even aanpoten nog deze week en dan bijna een weekje vakantie met de jongens(we love Queensdaymonday lees vrije dag,hahaha).

En waar ik dan deze week te vinden ben.....hierooo.
Is dat niet even mooie reclame :)

Stoer he(nee zijn niet mijn kids..)

Dus mijn gefreubel staat ff op een laag pitje,al liggen er weer 3 opdrachtjes klaar.
Een tashanger en 2 moederdagcadeautjes(will be continued...)

En wat leuk weer volgers erbij,gezellig dat je er bent.
Nou dan kan ik bij 40 wel weer een give-away doen......geef het door,ga mij volgen!


En hoe ziet jullie dag/week eruit?

Fijne week en tot snel(ik lees jullie blogjes allemaal hoor!!).
X



Kijk voor meer HSH-ers bij Barbara.

1 opmerking:

  1. ik kan geen gang krijgen eigenlijk,ik begin al heel moe aan deze week,ik denk door het weer ofzo,ik wil zon

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X