maandag 5 maart 2012

HOME SWEET HOME(8)

HSH???Ben vandaag weinig thuis geweest haha.
Lekker kleren gepast (zodat wij U nog beter kunnen adviseren :-))en geshopt met korting (kijk daar houden we van :-))
Achtereenvolgens winkeltje open gooien,18u naar hus,klein hapje eten en hup hup naar Zumba!
En nu met een lekker bakkie thee op de bank uitpuffen.
Morgen de jeugd een dagje thuis,uitzieken en de leraren staken.....kenne we lekker uitslapen,hahaha.

Gister nog productief geweest en dit is het resultaat!


Wilde er oud hollands snoep in doen maar mij kennende.......dus maar potpourie gedaan :)



Met dank aan Gerrie voor de ideetjes en labels!

Morgen ook weer een lekkere freubeldag het begin is er.
En wat ga jij doen?
O kijk een bij Barbara voor meer leuke HSH-ers!!
Fijne week allemaal.
X

3 opmerkingen:

  1. Leuke potjes!
    gezellig zo,n freubeldag!
    veel plezier.
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk,leuk,leuk,gisteren heb ik een puinruimdag gehad na een week vakantie van de kids,ik heb alleen maar lopen opruimen,en vandaag ga ik een dagje met manlief mee met de vrachtwagen,dus een lui dagje, heerlijk lezen een beetje voor mij uit kijken even lekker niks doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke potjes zeg!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X