zaterdag 7 januari 2012

Lazy Friday (2)

Op de valreep een Lazy Friday,helemaal uit m'n ritme vandaag.
Tsja dat komt ervan als je kindjes ook van uitslapen houden......hahaha.
Dus een beetje omrommelen vandaag en blogjes lezen en dan toch geinspireerd raken en
zie hieronder de resultaten.Thanks Chinderell@'s!!!

Hoe simpel kan het....met wc rollen cadeauzakjes(geld)maken(@Chindarell@'s voor de tutorial)
Mijn variatie is met patronen karton en sierlijk decoplakband(Action).
Dus wie is er bijna jarig?????

Vaasjes verven,als je goed kijkt is het ene vaasje zilver geworden.
Enne mijn oude stofjas(1e klas middelbare school,hihihi)had ik er mooi bij aan!
(en ja hij paste nog).
En deze brander kreeg ik van mijn vriendinnetje.
Heb er een groot waxinelicht ingezet(lampolie stinkt zo in huis)kan
ie al mooi branden!
Nou een echte luie vrijdag,maar de volgende projectjes liggen al klaar(nu de tijd ervoor vinden...).


1 opmerking:

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X